haha, bara för att jag är snäll!

bara för att jag är så himlans snäll skriver jag er som gillade lite sent också!
Erik Tjärnberg- En kille jag har träffat en gång, kommer aldrig glömma det HAHA. du är i övrigt fin.
Louise Karlstedt- En fin tjej som gått på min skola, men som jag inte pratat med så jätte mycket. jag vet att du dansar mycket och du är verkligen en duktig dansare!
Madelene Söderberg- MADDE, sötmaddepadde. Har känt dig nästan hela mitt liv, iallafall hela skolgången, du är en riktig gladis och ibland hyperaktiv. du är ganska negativ men det gör inget, för du vet att jag älskar dig jättemycket ändån!

Kommentarer
Postat av: Erik

Tack :D du e också fin :D

2012-04-23 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0