jag klarade det, JAG KLARADE DET.

jag klarade teatern utan några svimattacker och utan att jag spydde! jag är så stolt över mig själv.
Ä knappen har fuckat upp sig och om det inte är nåt Ä härochdär är det för att den är störd. i övrigt så har denhär dagen varit ganska tråkig, massa jobb och grejer.
HAHA, precis innan vi skulle släppa in alla på teatern började micarna dampa och dom funkade inte, tur vi har en teknisk lärare som kirrade det! yepp, men dethär är min outfit idag:
tog två bilder nyss, eller ja.. typ 100 bilder men dom här två blev bäst. den övre är liiiiite för överpixlad typ.

Kommentarer
Postat av: tove

Älskar känslan av att ta typ 200 bilder för att sedan använda en eller två stycken..

2012-04-26 @ 18:14:27
URL: http://tsandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0