söndag, helgens sista dag.

idag är det söndag, jag tycker söndagar är tråkiga.. men med en stor godispåse och dricka överlever jag nog, och en data såklart!
förfärligt vad det har snöat då! ena dagen var det så man kunde sola, andra dagen är det flera meeeeeter snö. okej, inte så mycket men det känns som det.. jag vill ha sommar, äta glass, sola, bada och ha det allmänt underbart! menmen, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för längre.


jag tycker den hära helgen var bra, lite kort bara.. haha.
men imorgon är det skola, det är väl tråkigt men man får lära sig saker! jippi. vi har säkert typ prov eller nåt, och som vanligt vet jag ingenting..
SNART ÄR DET JU SOMMARLOV!
eller om typ några veckor, det är ju typ 30 skoldagar kvar!
det tycker jag är bra.
jag får väl stå ut tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0