when your heart touch the floor, you're dead.

kom på en riktigt fyndig rubrik! haha, tyckte den var rolig..
idag har jag varit på skolan och där har jag jobbat arslet av mig, men nej. jag har haft drama, "att vara eller icke vara" fast våran "teater" är inte så dramatisk..
mest rolig! jag ska dansa på den teatern, med eve och saga. dansen är jättepinsam.. jag kommer dööööööö!
men nu ska jag vara positiv.
jag har tänkt på en sak, undra hur många sälar som har blivit uppätna av valar och hajar de senaste 10 åren.. (linnea tar sig en funderare..)
ska nog fråga 118800 om det. åh, kan inte sluta tänka på min fyndiga rubrik..!
men nu ska jag nog sova och ligga och tänka på roliga rubriker.
PUSS.
GONATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0