amen tja.

nu är det så att jag inte har bloggat på huuuuuuuundra år. tänkte blogga nurå!
idag har jag inte gjort nåt förutom ridit och varit arg på katten. jo jag har gått i skola, men det var så tråkigt så det är inte ens värt att prata om..
nu sitter jag och äter dragster-super sura! mumsfilibabba!
fast man får jävligt ont i munnen av att äta dom.
"sluta, jag är inte alls kort." hör man ofta nuförtiden? har tänkt på det. förut var det ju värsta fint och snyggt att vara lång, alla ville ju vara lång. nu vill alla vara kort? ska inte säga att det är fel men jag har liksom bara lagt märke till det på nåt underligt vis.
men kände att dethär blev ett långt och meningslöst inlägg.



A, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0