morr, jag är arg

nu är jag arg. jag är arg på alla småskitar som inte fattar ett skit och är helt tom i bollen. dom ba, åh vi är så cool. vi går i sexan  och typ äger hela skolan, men. nej. så är det INTE. arg jättejätte arg lika arg som en tjur som äter citron (eller nåt i den stilen?)
också ska dom muckamuckamucka och sen ba, jag tycker att du är västa fjortisen. ehhhhh, okej? isåfall känner dom inte mig.
OACCEPTABELT!
morr.
jag är arg.
snart kommer liv. jag ska berätta om mina problem för henne och lätta på hjärtat.
MEN, det roliga är att på måndagen när man träffar dom vågar dom inte säga nåt?! på internet går det minsann att skriva elaka saker, men i verkligheten vågar dom inte säga nåt.
tur att jag inte tar åt mig. dom är som små fisar i rymden för mig.
SÅPP, det var allt tror jag.

http://www.youtube.com/watch?v=KG1-d9YnVBw&feature=youtu.be

underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0